Carbon black, hè un carbonu amorfu, ligeru, soltu è finamente finamente pulveru neru, chì pò esse capitu cum'è u fondu di u pote.
Hè un pruduttu ottenutu da a combustione incompleta o a descomposizione termale di sustanzi carboniosi cum'è carbone, gas naturale, oliu pisanti è fuel oil sottu a cundizione d'aria insufficiente.
U cumpunente principale di u carbonu neru hè u carbone, chì hè u primu nanomateriale sviluppatu, applicatu è pruduciutu attualmente da l'umanità. , hè listatu cum'è unu di i vinticinqui prudutti chimichi basi è prudutti chimichi fini da l'industria chimica internaziunale.
L'industria di u neru di carbone hè di grande significazione per l'industria di i pneumatici, l'industria di tintura è per migliurà a qualità di i prudutti di a vita civile.
1. Sicondu a pruduzzione
Principalmente divisu in lampa neru, neru di gas, neru di furnace è negru di slot.
2. Sicondu u scopu
Sicondu usi diversi, u neru di carbone hè di solitu divisu in neru di carbone per pigmentu, neru di carbone per gomma, neru di carbone conduttivu è negru di carbone speciale.
Carbon black for pigment - In u mondu sanu, secondu a capacità di colorazione di carbon black, hè generalmente divisu in trè categurie, vale à dì neru di carbone di pigmentu altu, negru di carbone di pigmentu mediu è negru di carbone di pigmentu bassu.
Sta classificazione hè generalmente rapprisintata da trè lettere inglesi, e prime duie lettere indicanu a capacità di colorazione di u neru di carbone, è l'ultima lettera indica u metudu di produzzione.
3. Sicondu a funzione
Principalmente divisu in neru di carbone rinfurzatu, neru di carbone di culore, neru di carbone conduttivu, etc.
4. Sicondu u mudellu
Principalmente divisu in N220,
U neru di carbone utilizatu in l'industria di gomma cuntene più di 90% di a pruduzzioni tutale di neru di carbone. Adupratu principarmenti per parechji tipi di pneumatici, cum'è pneumatici di vittura, pneumatici di tractor, pneumatici d'aviò, pneumatici di vittura di putenza, pneumatici di bicicletta, etc. Circa 10 kilogrammi di carbone neru hè necessariu per fabricà un pneumaticu di l'automobile ordinariu.
In u carbonu neru per gomma, più di trè quarti di u carbonu neru hè utilizatu in a fabricazione di pneumatici, è u restu hè utilizatu in altri prudutti di gomma, cum'è nastri, tubi, scarpi di gomma, etc. In l'industria di i prudutti di gomma. , u cunsumu di carbone neru conta circa 40 ~ 50% di u cunsumu di gomma.
U mutivu perchè u carbonu neru hè adupratu tantu in gomma hè a so eccellenti capacità di "rinforza". Questa capacità "rinfurzata" di u carbonu neru hè stata scuperta prima in gomma naturale in u 1914. Avà hè statu cunfirmatu chì per a gomma sintetica, a capacità di rinfurzà di u carbonu neru ghjoca un rolu ancu più impurtante.
U signu più impurtante di rinforzu neru di carbone hè di migliurà a prestazione di usu di u pneumaticu. Un pneumaticu cù 30% di carbonu rinforzatu neru pò viaghjà da 48 000 à 64 000 chilometri; mentre chì riempia a stessa quantità di filler inerte o non rinforzante invece di carbone Black, u so chilometru hè solu 4800 chilometri.
Inoltre, u carbonu rinfurzatu neru pò ancu migliurà e proprietà fisiche è meccaniche di i prudutti di gomma, cum'è a forza di tensione è a forza di lacrime. Per esempiu, aghjunghjendu u rinforzu neru di carbone à a gomma cristallina cum'è a gomma naturale o neoprene pò aumentà a forza di tensile da circa 1 à 1,7 volte in paragunà à a gomma vulcanizzata senza carbon black; In gomma, pò esse aumentatu à circa 4 à 12 volte.
In l'industria di gomma, u tipu di carbone neru è a so quantità di cumpunimentu deve esse determinate secondu u scopu è e cundizioni d'usu di u pruduttu. Per esempiu, per i treads di pneumatici, a resistenza à l'usura deve esse cunsiderata prima, cusì i neri di carbone di rinforzu altu, cum'è u fornu ultra-resistente à l'abrasione neru, u fornu neru resistente à l'usura mediu-altu o u fornu neru resistente à l'abrasione alta, sò richiesti. ; mentre chì a gomma di a peddi è a carcassa U materiale necessita di carbone neru cù a perdita minima di isteresi è a generazione di calore bassu.