News di a Cumpagnia

Precauzioni per a custruzzione di pavimenti luminosi

2022-10-26

1. Hè di stabilisce u mudellu di u pavimentu luminoso. Prima di versà u béton, i mudeli laterali deve esse stallati, è a stallazione di u mudellu duverà risponde à i bisogni di u disignu, deve esse livellu è fermu, è i muffa d'acciaio deve esse sceltu. A larghezza di u pavimentu chì supera i 5 metri deve esse un mudellu segmentatu, è a larghezza di a seccione hè generalmente 4-6 metri. A rùbbrica deve esse cumminata cù a pusizione di l'espansione joint. Diversi materiali di pavimentazione è mudelli di culori diffirenti di u pianu deve esse divisu. U manhole pò esse piazzatu in anticipu per ch'ellu sia flussu cù a terra. Se u mudellu hè fattu di petra o d'altri materiali, fate cura à a prutezzione è u locu contaminatu.

2. Proportioning u béton cushion. U partitu di custruzzione di béton deve cuntrullà u rapportu acqua-cimentu è slump, chì hè a chjave per affettà a qualità di u prugettu, chì pò migliurà efficacemente l'efficienza di u travagliu è migliurà a qualità di u prugettu è riduce l'occurrence di sanguinamentu.

3. Duranti a custruzzione, u béton chì deve esse mischju durante a custruzzione in situ di pavimentu luminoso ùn deve micca segregazione, sagnamentu, slump inconsistente, è marche insufficient. A forza iniziale, ritardamentu o altri additivi chì cuntenenu cloruri ùn deve esse usatu. À u listessu tempu, u cloru di calcium è i so prudutti ùn deve esse micca mischju, è l'agenti di l'aria ùn deve esse usatu.



We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept